ErsBegAs Oguzela gelişim tamam da mesela baş çevresi boyu falan da mı? Yoksa karın çevresi mi? Mesela bizimki sadece karın çevresi ama baş ve boy güzel gelişiyor.. Karın çevresi olunca kilo aldırman yetiyor 🥹 ondan sordum
Oguzela ErsBegAs canım onları demedi hiç normalde özele gidiyorm doktorum yoktu devlete gidim dedm sadece kilo olarak iki hafta geride dedi
ErsBegAs Oguzela belki karın çevresidir cnm ☺️ benim de 4 hafta önce her şey okaydi 2 hafta önce gittiğimde 2 hafta geri dedi kilo olarak yani karın çevresi
heyecanlibekleyis_ Oguzela aslinda ultrason kagidinda yazar eger ultrason kagidini aldiysaniz ornegin ac karin cevresi demek ben 24 haftalikken ac ultrason kagidinda 23 yaziyordu sizde bakip anlayabilirsiniz
Oguzela ErsBegAs bakalım dikkat edecem yumurta yemeye çalışacam iki hafta snra kontrole gidicem inşallah düzelir ♥️
ErsBegAs Oguzela ben valla her gün kefir içtim göbek kaşar yedim çok çok bakalım perşembe almış olacak mı
heyecanlibekleyis_ ErsBegAs ay insallah bebisiniz kilo alir kilo aldiysa bana da ne yaptiginizi soyler misiniz benimki de 1 hafta geride aslinda 23.haftaya kadar sorun yoktu 23 de bir hafta geri cikti
heyecanlibekleyis_ Oguzela bi benim dedigim gibi gunde 2 yumurta ve her ana ögunde protein alacak sekilde beslenin birde kaşar peyniri cok kilo aldiriyormus