Oguzela bende 32. Haftamda gittim iki hafta geride dedi benım 6. Haftadan beri bulantım var et süt hiçbirşey yemedım bundan kaynaklı olacağını düşündüm zaten genetik olarak da bende zayıf doğdum ailem de öyle hep. On gün sonra gel dedi yiyip kan vs aldı sıkıntı çıkmadı gittim bebek 300 gram aldı şükür iyi almıştı kilo bebegım sımdı bana dedi on gün sonda tekrar geleceksin bebek iki hafta geride hala eğer 37. Haftama kdr düzelmezse geriden gelirse sezeryan la 37 de almak zorundayım ama haftasını yakalarsa almayız dedı bende ne bulsam yiyorum bulantım olmasına rağmen pazartesi haftaya randevum var ınsallah çok kilo almıştır sizde yiyin araştırın bebeğe yarayan şeyleri