Elya611 Dlrydkkkk 2. Gebeliğim ikisinde de sağlık ocağı gebelik durumu olmuş diye aramışlardı ben gitmedim hiç bilgilendirmek için
Pembe_bulut normalde sistemlerine düşmesi lazım ama düşmedi bizimki de ben de bildirmedim sıcakta bi de sağlık ocağına gidemiyorum zaten 27 haftalık oldum bu saatten sonra bildirsem de bir şey farkeder mi ki..
Meryeminannesi20 Dlrydkkkk gidip bildir istersen onlarda seni takip ediyorlar hiç bi faydasını görmedim ama işte çok gereksiz gibi geliyor çağrıyorlar boyumu kilomu soruyor doktora gittin mi bebek nasıl okadar aşı yapılcaksa aşını takı ediyorlar ( ben yaptırmadım)