Dlrydkkkk Merhaba hamişlerim 18 haftalık bir gebeliğim var. Özel hastane takipliyim. Sağlık ocağına şimdiye kadar gitmedim gebeliği bildirmek zorunda mıyım? Şimdiye kadar kimse aramadı. Bunu hastane sisteme düşmesi gerekmez mi?
QueenMommy Dlrydkkkk Evet bizzat kendin gidip bildirmek zorundasın bu zamana kadar neden gitmedin ebe takip ediyor ve hamilelikte yapılan aşılarda var
3_bebelianne Dlrydkkkk Ben hep özel hastaneye gittim bizzat doktorum bildir hemen dedi tabiki sağlık ocağına bildirdim bildirinde takip aşı falan yapıyor
sena0104_ Dlrydkkkk otomatik düşmesi lazım.onlarin ulaşması lazım ama numara falan değiştiyse ulasamamislardir. Tetenoz olman lazım bi an önce git
momkrm19 Dlrydkkkk sistem mi değişti nedir 2018 de 5.haftamda ilk muayene sonrası beni aramışlardı. Özele de gitsek enqbıza düşüyor çünkü. Neyse ben de ikinci de senin gibi bekliyorum arasınlar. 20.haftada merak edip ben aradım. Niye bildirmedin diye azar yedim 😅 artık biz arıyormuşuz
Tazeanne2016 Aslında otomatik düşmesi gerekiyor ama düşmedi bizim de , kendimiz bildirdik , sağlık ocağı ebeleri eğer 14.haftaya kadar kayıt almazsa ceza puanı alıyormuş , Tetanoz vs için lazım oluyor başka birsey yapmıyorlar
Embu Dlrydkkkk Ben ilk gebeliğimde 13. Haftada bildirdim doktor kızdı bana bunda sağlık ocağıni değiştirdim 15. Haftaya kadar bildirmedim doktor yine Kizar diye 🤦🏻♀️ eşimi yolladım eşim bildirdi dosya açtırdı 1 hafta sonra çağırdılar beni sonra
Dlrydkkkk Ben otomatik düşmesi gerektiğini biliyordum o yüzden gitmedim hiç neyseki bugün gidip kayıt açtım 20. Haftadan sonra aşılarımı yaptıracağım
yarensl Dlrydkkkk bana 8-10 haftalıkken gel kydını açalım dediler kalp atışlarını duyup gittim kayıt açtılar 20.hftda aşı yapacaklarını söylediler zaman kaybetmeden gidin bence
Anonimmommy Dlrydkkkk ben hamile kalmadan önce genel tahliller için gitmiştim o zamanlar bana hamile kalırsan mutlaka ara yada gelip söyle demişlerdi hatta bi ara kendileri aradı gebelik var mı diye gebelik testinde pozitif çıkınca 2 hafta sonrası hastaneye gittim 6 haftalık olduğunu öğrendim sonra sağlık ocağına gidip bildirdim
Anonimmommy Dlrydkkkk geç kalınmış bişey yok zaten 20. Haftaya kadar sadece tansiyon kilo kontrolü yaptılar 20 de tetenoz ilk doz 24 de ikinci oldum başka bişey yapılmadı sonrasında da kilo tansiyon bebek kalp atışı bakıldı arada benim isteğimle tahlil verdim
Dlrydkkkk Anonimmommy evet ben bugün bildirdim 20. Haftadan sonra tetanoz aşısı yapacaklarını söylediler
MorKelebek54 Dlrydkkkk tabiki hayir sizin kendiniz gidip söylemeniz lazim. Saglik ocagi yum hastalarin kayitlarina bakmiyo sonucta. Kan felan vermeniz gerekiyo 3 ayda bir yabi her trenisterde. Mutlaka gidin bildirin ihmal etmeyin
Dlrydkkkk MorKelebek54 kan tahlillerim kilo tansiyon takibim doktorum tarafından bugüne kadar yapıldı bugün ise sağlık ocağına bildirdim sistemde adımın görünmediğini söylediler kayıt yaptırdım 20. Haftadan sonra aşı olacağımı söylediler
MorKelebek54 Dlrydkkkk anladim canim ama bu tahliller e nabizininzda da gorunmesi lazim. Hamilelik gecmisi girunmesi lazim yani. Olsun en szindan kan tahlillerinde bi sorun olmadigini siz biliyosunuz ☺️🌸
Dlrydkkkk MorKelebek54 evet hepsi görünüyor e nabızda o yüzden bugün tekrar kan vermeme gerek olmadığını söylediler bi sıkıntı yok çok şükür ☺️🌸