Busranur_mnts Cicekliannee takip etmek lazım canım benim de ilk gözle zor görülür gibiydi sonraki günler silik çizgi oldu
Busranur_mnts Cicekliannee şimdi çok düşük bi değer çıkar canım bana dktor kan günü verdiği için kkan verdim 9. gün 25 çıktı 4 kere kan verdşm şimdiden o da zor :D testte koyulaşma görürsen öyle kan ver bekleyebilirsen
Busranur_mnts Cicekliannee benim ultrasonda çatlama görüldü o tarihe göre gittim canım klomenle takipteydim
Cicekliannee Busranur_mnts aaa anladım. Brn de bu ay ovulasyon testi kullandım. Ondan yumurtlamayı gördüm. Onun üzerinden 12 gün geçti tam
1oglanannesi Cicekliannee daha çok erken kendinizi strese sokmayin reglinizi bekleyip neden cizgi aramak yerine …eyer varsa kırmızı cizgiyle ögrenmiyesinizki 😁sabırlı olun derim
Cicekliannee 1oglanannesi bir de regl tarihimi bilsem keşke 😅 pcos var hiçbir zaman düzenli adet olmadım. 2 3 ay olmadığım olmuştur
Cansu4oz Bence var canım ben de umut vermek istemem tabi bundan bir tık daha belirgin ama silik olarsk gördüm 87 çıktı 10 gün geçti aradan dün kan verdim sonucu bekliyorz yükselmişse pzt kadın doğuma gidecem
Slmcnmyeniben Cicekliannee canım kaçıncı gün yumurtlama gördün kaç tane test yaptın benimde düzenli değil hiç bilmiyorum yumurtlama günlerini
1oglanannesi Cicekliannee 🥲🥲onun tedavisi yokmu ? İnsaAllah Allah tum isteyenlere anne duygusunu tatdirir sende dahil