Eldgrn Slmcnmyeniben Sen bensin 🤣 bende 3 mayıs’ta oldum 10 mayıs’ta bitti . Benim de çok düzensiz adetlerim. Yumurtlamadan emin değilim ama 4 Haziran’da lekelenmem oldu ilişki sonrası 8 haziranda bitti akıntıyla karışıktı. Awox testler sonradan kuruma veriyor. Yenisini söyledim bende yarın gelince yapacağım. Sende güzel haberler alırsın insallah ❤❤
Slmcnmyeniben Eldgrn ben 5 li sipariş vermiştim 4 ünü önceden yaptım hiç kuruma vermedi son kalanı da dayanamadım az önce yaptım negatif ama çok dikkatli bakınca kıl gibi görüyorum yada öyle geliyor yine ikilemde kaldım bekleyeceğim 🥹
Eldgrn Slmcnmyeniben Benimkilerde öyle çıktı. Aynısından sipariş verdik muhtemelen ben 10 tane olacak şekilde söyledim bitti 3 günde 🤣 şimdi tekrar söyledim yarın şubede olur akşam olsun da hemen yapayım diye bakıyorum. Şüpheli günden hesapladıgimda 12-13 gün oluyor. Artık idrara yansımıştir diye düşünüyorum bende bakalım ne çıkacak sonuc. Gelişme olursa haber et mutlaka guzel haberler alırsın inşallah ❤❤
Slmcnmyeniben Cicekliannee canım dayanamadım yaptım test negatif çıktı ama çok dikkatli bakınca kıl gibi görüyorum yada bana öyle geliyor bilmiyorum ikilemde kaldım bekleyeceğim
Slmcnmyeniben Eldgrn ben şüpheli günden hesaplandığımda 8 gün oluyor erken mi yaptım o zaman hala ümit var diyeyim bekleyeyim 🙈🙈
Eldgrn Slmcnmyeniben Evet erken olmuş sizin idrara geçmesi için en az 12 gün olması gerekiyormus. Bende de ilk 10 dakika içinde ip gibi birşey çıktı postum var hatta ama işte test bitti şansıma yarınlara kaldı. Gün üzerinden hesap yaptığımda artık çıkması lazım. Benim aklıma sonradan geldi diğer ilişki üzerinden hesapladım hepsini bitirdim testlerin şimdi gelsin diye yolunu gözlüyorum😂
Busranur_mnts Cicekliannee benim haziran çatlama 9 haziranda negatif 10 haziranda silik gölge gibi 11 haziranda da silik gördüm
Busranur_mnts Cicekliannee evet canım 2 senelik evliyim 1.5 seneyi geçti istiyoruz yoğun pcos 1 düşük 3. klomen denemesi çok şükür yine gebeyim sağlıkla ilerler inşallah endişeliyim hala
Cicekliannee Kızlarrrrrr ben 5 gün önce negatif awox testimi atmıştım. Dün yaptım yine aynı sekildeydi. Bugün yaptım ilk kez silik de olsa çizgiye benzer bir şey çıktı Acaba pozitif mi olmaya başlıyor siz de görüyor musunuz. Bat 24 haziran
Busranur_mnts Cicekliannee kese için kontrole gittim de bugün görünmedi beta 1900e gelmiş bugün de çok hafif bi kanamam oldu hastaneden gelince hem çok ayakta kalmıştım hem de alttan muayene etti kanama devam etmedi allahtan kahve lekeye döndü gibi inşallah sağlıkla ilerler 2 ay önce düşüğüm vardı
Cicekliannee Busranur_mnts ayy allah korusun inşallah sağlıkla ilerlesin. Ben de ilk gebeliğimde alttan muayene kanama hepsi oldu ama bebişler sandığımızdan daha güçlü. İçinizi ferah tutun
Busranur_mnts Cicekliannee sağolasın canım duanı beklerim inşallah senin de olur sağlıkla kolaylıkla pozitifi görürsün <3<3
Cicekliannee Busranur_mnts yaa ilk kez gölge de olsa bir şeyler çıktı. İçime şüphe düştü ama heveslenmek de istemedim daha önce hiç çıkmamıştı
Busranur_mnts Cicekliannee takip etmek lazım canım benim de ilk gözle zor görülür gibiydi sonraki günler silik çizgi oldu