Yarenasel yenisehirde cagdas mavigok arkadasim gidiyor cevremdeki bir cok kisi ona gidip memnun kaldigini soyledi yine yenisehirde ali yesil arkadasim dogum yapti 3 ay once normal digum 25 bin tl doktordan cok memnundu benim saglik sigortam var yenisehiri kapsamasigi icin city hospitale gidiyorum pınar aksoya doktorumundqn memnunum 20 yıllık falan doktor daha once medikalde aysenur kaya kahveciye de gittim cok ovuldugu icin ama 1 saate yakin muayene sirasi bekledim ve ilgisizdi belki o gun yogunlugu vardi bilemem ama sonra kendi doktoruma geri döndüm