Kizlar merhaba ben daha önceki gebeligimde ahmet Yıldız bakana gitmiştim Medical güzel bir hastane temiz konforlu doktorumdanda memnundum ama şuan tekrardan hamileyim ama muayene fiyatı uçmuş resmen 4500 doğumda şuan icjn sanırım 65 bin ben doğum yapana kadar 80 90 i bulur ki bu rakam bana çok geldi memnun kaldığınız doktor varmı
Yenişehir hastanesi ndeki doktorları duydum çok ilgililermis ama hastaneden çok iyi yorumlar almadım doktor kadar hastanede çok önemli bence