Hilal7309 bende 17 gün sonra spinal sezeryan olacağım inşallah ama hiç korkum yok canim en yakin arkadaşım oldu çünkü ve çok rahat geçtiğini söylüyor bende normal doğumdan korktuğum için sezeryan olacağım arkadaşım 2 güne toparladi kendini inşallah bizde öyle oluruz çok narin değilsen bu spinal Sezeryan aman aman da etkilemiyor görüşündeyim ama sen bilirsin çok korkarim diyorsan genel yap