muhendisaenne herkes sezeryandan memnun kaldığını yazmış ama sanırım bi ben memnun kalamadım🥹 ben de aynı sizin gibiydim, bebiş biraz iri oldupu için hiç riske atmadım direk sezeryan olsun dedim ama sonrası süresince resmen birilerine muhtaç oluyorsunuz dikiş vs durumlarından dolayı. Bide neredeyse sezeryan olup da sütü hemen gelen kimseyi duymadım benim 4. Gün geldi. Kimse bana bundan bahsetmedi,bilsem sırf bunun için bile normal doğum seçerdim sanırım🥹