muhendisaenne valla mecburi sezeryan oldum 2 haziranda, hep korktum doğum yapacağım ana kadar hep ağladım ama iyi ki diyorum. Sezeryan çok daha konforlu bence, aynı günlerde vajinal doğum yapan arkadaşım hala dikiş acısı çekiyor hala rahat hareket edemiyor ben ise sezeryanın 4 günü evimi süpürdüm sildim. Çok pişmanım korkup ağladığım için, sezeryan çok konforlu geldi bana vallahi