Banada gittiğimde doktor 5+6 sın dedi ultrasona bakıp.Kese ve yolk sacı gördü.Bebek görünmüyor dedi.1 hafta daha bekleyelim ama görünmesi gerekirdi dedi beni çok korkuttu.Çarşamba günü gideceğim inşallah hayırlısı ile görürüz ve kalp atışlarını duyarız🤲