06666_ shnes ben 5 +1 gebeyim kese göründü ama kalp atışı için çok çok erken dedi en net 7 haftalık garanti dedi
nurellmas7 shnes 5+1 de benim sadece kese görünmüştü canım. Yarın 6+5 kontrole gidicem inşallah bebeği ve kalp atışını görürüz.
Busranur_mnts shnes yaa haber ver canım ben de 5+2de gidicem şimdi beta takibi yapıyorum inşallah görürüm
shnes Busranur_mnts İnşallah yarın haber vereceğim betanız kaç Ben ilk 7 haziranda verdim 533 dü sonra 12 haziranda verdim 3167 idi
06666_ shnes benim tedavi ile oldu adetime 8 gün vardı 390 çıktı sonra 1 gün sonra verdim 750 çıktı 2 gün sonra verdim 7194 çıktı
Busranur_mnts shnes oo maşallah sizin net görünür ben klomen kullandım öyle çatlama oldu 11 haziran 4+0da kan verdim 25 çıktı 13 haziran 4+2de 92 çıktı yarın bi daha vericem
Shr972 Haftada kese görünmüştü ama bebeği görmemişti 6. Haftalarda hem bebeği gördü hem kalp atışını duydu