Srfblt ssnur ayda bir çağırdı benide doktorum, ama ikili tarama vb. gibi şeyler yapılacağı zaman 2 hafta sonra gel dediği de oldu kaçıncı haftada olduğunuzla da alakalı oluyor bazen :)