tubatubaa Merhaba benim servikal kısalık tanım konuldu bir kaç hafta önce haftam büyük oldugu için dikiş atılamadı şuan progestan + nidicart kullanıyorum ama vajinaöda baskı ve kasıklarımda çok fazla ağrım var normal midir ?
Blackkk tubatubaa aşkım sen bi acile git bence bende gece uyandığımda sancı oluyor ama yön değişince geçiyor bilmiyorum gaz da olabilir benim sürekli oluyorsa git hastaneye
Tuby_ tubatubaa benimde oluyor ama aşırı varsa bi acile git gene de ihmal etme kısalık olunca gerekirse bi idrar tahlilide yaptır enfeksiyon falan olup olmadığına baksınlar
Mrvmrv78 tubatubaa benimde rahmimde şekil bozukluğu var ama rahim ağzı ölçüm normal çıkıyor serklaj konusunda kararsız kaldılar son zamanlarda vajinamda batma ve zonklama tarzı ağrılar hissediyorum korkuyorum aniden kısalırsa diye
tubatubaa Minee16 38 den 36 düşmüştü ama 3 hafta önce hastaneye yattım serklaşsızım hala hastane zamanı 11 düşmüştü sancıdan
tubatubaa Mrvmrv78 Haftan büyükse sakın yaptırma özel risk alıp yapıyor ama kesen oatlayabilir ki onunda %100 garantisi yok bebek oraya baskı yapsa orayıda patlatqbilşr demişti doktor bence yat dinlen
Betul0909 tubatubaa maşallah çok güzel rakamlar bunlar sizin bi riskiniz kalmamış gibi servikal uzunluk açısından
Betul0909 tubatubaa tubatubaa verilmedi tansiyon problemim yok çok şükür servikal kısalık var sadece progestan kullanıyorum
tubatubaa Betul0909 yan etki olarak kadılmaları engelliyormuş zaten bende bugün ilacı alıp kötüleştikten sonra okuyunca farkettim
Srfblt tubatubaa maalesef risk kalmamış olur mu hep var aslında ama doktorların hedefi önce 28 daha sonrada 30-32 leri görmek :) çünkü bebeğin daha fazla yaşama şansı oluyor daha fazla gelişmiş oluyor. Bende serklajlıyım burada sağ salim vaktinde alalım evlatlarımızı inşallah kucağımıza 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Mrvmrv78 tubatubaa aslında çok yoğun bir işim vardı yoğun bakımda çalışıyordum yeni rapor verdi doktor yeni yeni dinleniyorum yani