Mucizembenim Elvn benimde kan değerlerim çok düşük hap kullanıyordum ama hala düşük olunca doktor iğne verdi en ağırından hergün onu vuruluyorum şuan 😣
Elvn Mucizembenim zor mu canm aciyor mu igneyide hic sewmm ya tetanozu bile vurulana kadar kafama takmstm sukur cok ktu bisi olmadi ama agrdi bi kac gun kan ignesindede oyle oluyo mu
Mucizembenim Elvn valla benim iğne en ağırıymış her yer vurmuyor sadece hastanede vurdurabiliyorum ve ağrısı geçmiyor 😣 hem yakıyor hem de sonrasında ağrı yapıyor açıkcası en güzeli bol bol pekmez yemek 😊