Postmodernmom benimde 6. Haftaya girdiğimden beri göğüs hassasiyeti dalgalanıyor hiç yok gibi oluyor sonra gene geliyor , 6w6 dym şuan zaten mide bulantısı vs gibi belirtiler olmadı hafif kaşık ağrısı dolgunluk oluyor beşinci haftada en çok olmuştu o da hafifledi hala dolgunluk devam ediyor şişkinlik var o kadar