defnekusum anneoluyorum1212 ben de başlayacağım sanırım kendimde hastalık araya araya taka taka bebeğime de zarar veriyorum
anneoluyorum1212 defnekusum bak benim öyle oldu mesela kanama gördüm az da olsa bugün gidicem hatta randevum var
defnekusum Zumruduanka160 benim ilk 3 ayım daha rahattı aksine 3 aylık dönem bitti ondan sonra başladı dayanmaya çalışıyordum artık o kadar fazla yoklamaya başladı ki bir de doğum korkularım arttı iyice berbatlaşıp gidiyor