Arkadaşlar sabah sabah anksiyetem tuttu vücudumu hissetmiyorum kafamı tutamıyorum hasta gibi hissediyorum kendimi son 6 senedir çoğu günler geçecek bu da geçecek diye diye artık kendimi iyi hissetmiyorum çok korkuyorum sanki etraf kendim o kadar yabancı geliyor ki bana karnımdaki bebeğe acıyorum anne ne yaşarsa o da yaşıyor sürekli endişe korku halimdeyim ilaca başlamak istemiyorum diye direndim ama başlayacağım sanırım 🥺