fndd Semamtr Sizin 5 dakikaya inmiş bebiş geliyo benim hala 10 dakikada bir falan bi düzensizleşti sanki şu an
Zec fndd peki tüm bunlar olurken bebeğin hareketlerinde bi azalma sezdin mi acaba ? Bende 38+2 yim hissettiğim bir sancı yok su falanda gelmedi ama bebeğin hareketleri çok azaldı bugün. Nstye gireceğim birazdan.
fndd Semamtr İnşallah bakalım kaç gün sürecek gelmeleri suni sancıylamı destekleyecekler kendi sancınız mı
Semamtr fndd 5 cm açılmadan fazla olmadı bebeğim önde gidiyordu baş aşağı olmasına rağmen kanala girmedi başı sezaryen oldum
Zec fndd sanırım pozisyon değiştirdiği için hareketlerini çok hissedememişim. Sancım yoktu kalp atışları da iyiydi çok şükür. Doğmaya niyeti yok hala 😅
fndd Dorammm 1 saattir düzenli sancılarım başladı tekrar 6 dakikada bir hastaneye gideceğim 5e inmesini bekliyorum
fndd Semamtr Benimde 5cm şu an hastane yatışım yapıldı 1 saat oldu inşAllah ilerler sancım 50den yukarı çıkmıyo ama hiç