fndd Kasılma sayardan dakika tuttum 10 dakikada bir ama sancımı anlamıyorum belimden karnıma sanki geriliyo gibi ağrıyo daha sonra geçiyo bu doğum sancısımı sabahtwn beri kanlı akıntım geliyo nişan galiba
Parinas fndd başlarda öyle hafif olur zaten. Süre daraldıkça hissettirir kendini. Doğum başlıyor büyük ihtimalle. Suyunuz gelirse beklemeyin ama evde direkt gidin
fndd Parinas Suyum gelmedi ama pembe hafif kanamam var sildikçe geliyor. Adet ağrısının biraz fazlası
fndd esmaugurrr uyutmayacak kadar ağır değildi ama uykumda inletecek kadar birazdı 5 dakikada bire inmesini bekliyorum
Semamtr fndd hastaneye gittim Nts sancım çıktı 2cm açıklık var dedi. Yatış önerdi kabul etmedim evde çekerim sancımı diye. Bebeğin hareketlerini takip et hissedemezsen hemen gel dedi.
fndd Bluexxx41 Şu anlık peçeteye sildikçe geliyor bebek hareket ediyo takip ediyorum sürekli hareketlerini
arinmommy 38+1desiniz değil mi sizinle aynıydık diye hatırladım sağlıkla gelsin inşallah ben de heyecanlandım sizin adınıza
fndd arinmommy Evet 38+1 aynıyız🫶🏻 ama hala 10 dakikada bir hiç azalmadı yalancı sancı falan mı acaba🫣
arinmommy fndd 10dkda 1 olması da çok sık bence. Gün içinde azalır belki açıklığınız vs var mıydı öncesinde
Sonnentala Semamtr sağlıkla kavuşa evladına inşallah istersen ahududu çayı iç hurma ye ben çok faydasını gördüm