Handeyc Handeyc ayyy hiç buraya yazılanlar gibi değil iğne yapılırken sadece sakin olman gerekiyor öne eğiliyorsun ya hiç panik korku olmaması gerekiyor saniyeler içinde zaten buluyor iğne yapacağı yeri doktor sonrası zaten beş dk uyuşuyor beş dk kesiliyor hop bebek doğdu bile 🤣🥲çok çabuk gelişiyor ten tene temas sonrası zaten bebek çocuk doktoru tarafından kontrol edilirken sizi o sırada dikiyorlar tabi bunları hissetmiyorsun bebek sağlıklı ise sizden önce odaya gidiyor benim ki direk küveze girmişti bi hafta kadar felan erken doğurmuştum ciğerleri enfeksiyon felan her bebek aynı değil bu arada sadece pozitif olacaksın sonrası bol bol sıvı tüketip yürümek ağrı çok oluyor diyenlere de bakmayın tamamen vücut yapınıza bağlı ağrı acı tabi ki olacak olmayacak diye şartlandırma yeter ama pozitif olacaksın o anları yaşamak isteyenler milyonlarca kadın var onları düşünürsen hiç bir ağrı avı kalıcı olmadığını da anlarsın o yüzden her şeyden önce pozitif bi doğum sonrası pozitif bi hayat hem senin için hem bebek için Allah sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin olmayanlara da bu duyguları yaşatmayı nasip etsin inşallah hayırlısı ile 🤲🏻🤲🏻🤲🏻