Selam kızlar 38+2 olduk herhangi bir doğum belirtim yok. Bebek hareketleri çok sertleşti sanki dışarı çıkacak gibi vuruyor 🤗 sıcaklarda çok terliyorum doğum korkusu ara sıra yokluyor bu kadar az zaman kalmış olmasına inanamıyorum sizde durumlar nasıl ?