Yazdıklarım yanlış anlaşılmasın normalde aslada diyanet işlerinin hiçbir yaptığını dogrulamam yalnız bu yazıda ben yanlış birşey görmedim İslami açıdan değerlendirilmesi yapılınca yazı doğru.
Ekliyorum bu kişinin kendi tercih hakkı yanlış ama ben yapıyorum der buna birşey diyemez kimse ama İslam’a uygun şeyler değil bunu kabul etmek zorundayız. Ha bu bağnazlık yobazlık diyorsada biri bana bunun İslam’da nerede geçtiğini göstersin özür dilerim.