Bonnusimo herhangi bir siviilce gibi birsey yok bir ucu yok düz deri ama içi yumuşak ve bır kaç gundur diken batar gibi ağrısı oluyor pazartesi bende gideceğim genel cerraha ultrason ıcın ınsallah sizin ki gibi bişeydir baska bırsey cıkmaz gitmeye dahi korkuyorum ya kötü bişey duyarsam diye ,sizede cok geçmiş olsun bu arada