Merhaba hanımlar ilk hamileliğimde 4 yıl once sağ koltuk altımda bız beze cıktı ama ıcı yumuşak bir sertlik yok bazen kuculuyor bazen buyuyordu acıkcası cok onemsemedım sımdı 2. Hamılelıgım 23. Haftalık şişlik ıkıncı hamılelıgımde daha belırgınlestı ve bır kaç gundur dıken batıyor gıbı ağrısı oluyor pazartesıne randevu aldım genel cerrahtan ama aklıma bın bır turlu seyler gelıyor hıc basına gelen oldu mu boyle bırsey