Eres26 elif077 7. Haftada başladım Haftada bulantılarım başlamıştı Ama kusmadım ben hiç ve akşam yatmadan içtiğim 1 hap beni ertesi güne kadar idare ediyordu.Hala da öyle İki gün önce bi akşam içmedim deneyeyim diye ertesi gün zordu benim için işten eve gelince hemen yuttum
Mom6535 Tazeannecik01 bende 13. Haftama girdim bulantılarım devam ediyor arada çok fazla oluyor ve çeviriyorum doktorum prilam yazdı ama ben ilaç kullanmayı normalde de sevmiyorum ilacı görünce daha kötü bulantım oluyor sadece folik asit kullandım ve şimdide pregnom kullanıyorum ama onlar dışında ilaç görünce bulantım oluyor ben nasıl aşıcam bilmiyorum
Muallim3 yesimvera Gece yatarken bir anda midem bulanmaya başlıyor çok ilginç bir şekilde. O yüzden bulanmadan önce prilam almaya çalışıyorum. Eğer bulantıdan önce alırsam bulantıyı engelliyor ama bulanmaya başladıktan sonra alırsam kusturuyor beni bu ilaç.
yuksellll Ben prilam kullanmama rağmen bulantı ve kusmalarım geçmedi, ilacı bıraktım ben de boşuna kullanıyor gibi hissettim..
yesimvera Muallim3 benimde öyle olmuştu bulanmadan aldığım da biraz duruyor. Geçen gece de bulandı aldım fayda etmedi kustum