Tazeannecik01 Kizlar 20 haftalık hamileyim ilk günden beri bulantim var prilam kullanıyorum çok iyi geliyor fakat bırakınca bulantim tekrardan başlıyor sizce devam etmelimiyim yoksa vücudum ilaca mi alıştı
adatuna Tazeannecik01 ben doğuma kadar kullandım maalesef eğer bulantı geliyorsa içmeye devam edin yapacak bir şey yok
2cocuk2kopek Tazeannecik01 herkesin bulantısı geçecek diye bir şey yok kuzum kiminin doğuma kadar sürebiliyor o yüzden kullanmaya devam et ilaç alışkanlığı değildir
Tazeannecik01 Benim doktorum kullanmami önerdi çünkü gerçekten içmeyince hayatımı etkiliyor hiç bir şey yapasim yiyesim gelmiyor
Tazeannecik01 Buseenuur 4 taneye kadar alabileceğimi soyledi doktorum ama ben daha az almaya çalışıyorum
BebegimVeBenn_ Tazeannecik01 ilk hamileliğimde doğuma gittigiğim güne kadar kullandım Şuan yine hamileyim 19 haftalıgız hala kullanıyorum gece yatmadan 2 tane alıyorm rahat ediyorum gün boyuu
Tazeannecik01 BebegimVeBenn_ evet bende o şekilde kullanınca cok iyi geliyor ama işte ilaca alışmaktan da korkuyorum
elif077 BebegimVeBenn_ kac haftalikken basladiniz acaba ben 6+3 teyim cok bulantim oluyo doktoruma yazdim simdi onermiyoruz dedi napicam bilmiyorum
Meral_63 Tazeannecik01 cinsyetle alakası var mı peki bazıları kız bebekte daha fazla bulantı olduğunu söyler sizin bebiş te kizmi
elif077 Tazeannecik01 kac haftaliktan beri kullaniyosunuz benimde bulantim cok 6+3 teyim doktoruma soyledim simdi onermiyoruz dedi
esmaugurrr Ben sormuştum alışkanlık yapar mı diye piyasadaki en risksiz ilaç sıkıntı olmaz dedi 38 haftalığız bende hâlâ kullanıyorum yapacak bişey yok
Talentedmom Tazeannecik01 enfeksiyon da bulantı yapar benim de uzun sürmüştü bulantın kesince bırak çok da kullanmak iyi değil ama dayanamıyorsan iç