Minik1Civciv Ay bende Çerkezköy Optimede randevu aldım ücreti yazman çok iyi oldu İnşAllah doktorları da iyidir. Devlete gittim dün hiç memnun kalmadım bebekle ilgili hiçbir şey söylemedi sadece kalp atışı var dedi o kadar ve ilaç verdi verdiği ilaçda 1 aydır tüketimi durdurulmuş hiç bir eczanede bulamadım.