elif__0909 korkma canım bir kürtaj birde normal doğum sonrası içerde kalan parça için iki kürtaj oldum. Seni uyutucaklar zaten. Uyandığında herşey bitmiş olucak. Kürtaj sonrası iyi beslen toparlanınca yeniden düşünürsünüz , bi boşluğa düşüyor insan ama imtihan dediğiniz gibi.. belki sağlıksız bi gebelikti bilmiyoruz. Allah sabırlar versin acını azaltsın , zamanı gelince hayırlı sağlıklı bir evlat tattırsın inşallah size. 🙏😔