2 oğlum var bende 2.ciyi kız istemiştim erkek olduğunu öğrenince çok üzüldüm ağladım baya sonra hep keşke kız olsaydı dedi m doğumda benim ve bebeğin başına gelmeyen kalmadı o yüzden evlat evlattır sağlıklı hayırlı olsunlar asıl önemli olan o. Canla sınanınca akıl başa geliyor bide o kadar uslu bir bebek olmuştu ki 1000 kez doğuracak olsam gene seni isterdim demiştim birde 2 erkek daha iyi oyun oynarlar düşünsenize ilerde kocaman adam olacaklar boylu poslu iki tane aslan gibi delikanlı hiç üzülmeyin hem anneye aşırı düşkün oluyolar