Kızlar yeni öğrendim 2. Oğlum oluyormuş karışık duygular içindeyim içimden çok kız geçiyordu çokta istiyprdum demekki nasip değilmiş ama üzülmedim de sadece geleceği hayal edince beni nelerin beklediğini bilmediğim için korkuyorum çokmu zor yoksa çocuktan çocuga değişen bi durummu ilk oğlum aşırı yaramaz bi çocuk değil ilk çocuk böyle olunca ikinci çocuk dahamı yaramaz oluyo dueumlar ne sizde biraz rahatlamaya ihtiyacım var çevrenin etkiside çok fazla öğrenmeden önce herkes kız olsun inşallah fln diyodu erkek oldugunu öğrenince istemeyerek söyledim hevessiz bi şekilde bilmiyorum ya bi tuhafım şuan