seher_edz Kızlar 6 aydır deniyoruz her ay negatif ama bu gün reglime bir gün kala test yaptım awox test böyle ikinci çizgi çook silik çıktı elim titriyor 🫨 gerçek olabilir mi 5 gün önce yaptım direk negatif çıkmıştı şimdi ise silik gözle görülür ikinci çizgi var allahım nolursun hayırlısı ile nasip et sağlıklı gebelik olacaksa nasip et
Ceylnnn seher_edz hayırlı olsun var görünüyor bence reglin birkaç gün gecikince kan ver beta biraz yükselsin daha çok yeni gibi
seher_edz ssnur biraz daha bekleyip öyle mi versem acaba kan 🥺🥺 çok silik testim tam çift çizgi çıkınca gitsem bir hafta daha beklesem
Fnur6435 seher_edz bence bekleyebilirim diyorsan bekle. Sonrası çok stresli oluyor çünkü artacak mı artmayacak mi diye insan sürekli kafası orda oluyor. 1 hafta gecikmeyle hala testinde çıkıyorsa direkt doktora gidip kese görebilirsin için de rahat etmiş olur
seher_edz Fnur6435 tabiki beklerim daha iyi olur deşiğiniz gibi beklemek rica etsem dua edermisinşz bana ismim Seher 🥺🥺
Evremk Çizgi de görünüyor canım. Benimde bu şekildeyken beta hcg 200 lerde gelmişti. Bence kan verebilirsin 🙏🏼🥰
seher_edz Evremk inşallah çıkar sağlıklı gebelik olur dua eder misiniz bana çok ihtiyacım var daha önce kimyasal yaşadım korkuyorum 🥺🥺🥺
Ceylnnn seher_edz sağlıkla kolaylıkla kucağına alırsın inşallah. Stres yapma gönlünü ferah tut olumsuz şeyler düşünme canım
minikmucizemm__ seher_edz gözün aydın canım var gebelik ama henüz çok yeni rabbim sağlıkla kucağına almayı ve hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🙏🏻🥰🌸
mother2 seher_edz hayırlı olsun bana da 6 gün var koskoca negatif benimkinde awox yani yanipma payı yoktur diye düşünüyorum
seher_edz mother2 ben de 5 gün kala negatif gördüm bir gün kala böyle silik rabbim sana da en yakın zamanda mutlu haber almayı nasip etsin inşallah canım