MervEslinArden Sevgilimmmmmmm Oğlumunda 17′ydi değeri doktor iyi beslenmesi lazım beslenme ile atar dedi 4 gün sonraya gün verdi gittiğimizde değer baya düşmüştü
Kanatahatice1 Sevgilimmmmmmm çok şükür düşer değeri ışık tedavisi iyi gelmişti bizede önemli olan bol bol emzirmek 2 saatte bir ve bebeğin terlememesi mama takviyesi veriyor musunuz
sehnazz000 Sevgilimmmmmmm işte bu baya mantıksız sarılık neden oluyor sütün yetiyorsa ? Sarılık olan her bebeğe mama takviyesi öneriyorlar mamanın içinde zehir yok bende biberonla bile mama içmeyen sarılığı sınıra gelen bebeğime zorla içirdim benim sütümde çok fazlaydı ve yarayan bir süttü Doktorunuza sorun mama verin ilerlesin istemiyorsanız
Eceunverkanra Su1525252 Merhaba, 2420gr dogdu 2100 kiloya kadar dustu simdi cok sukur dogum kilosuna ulastik, sariligimiz devam ediyor ama cok sukur dusus egilimine gecti. Sizin bebeginiz dogdu mu?
Su1525252 Eceunverkanra evet 2330 gram doğdu 2 gün mavi ışık tedavisi aldı tekrar yükseldi son gittiğimizde yükselme vardı tekrar nasıl geçecek bilmiyorum
Sevgilimmmmmmm sehnazz000 sütüm normal olarak ilk günler yoktu. Zaten 8 günlük bebeğim. 4 gün önce değeri 17 çıktı dün 13 e düşmüştü doktor değeri iyi dedi. Kimsenin ilk gün sütü gelmez değil mi
Su1525252 Sevgilimmmmmmm Sevgilimmmmmmm evet kesinlikle öyle kan uyuşmazlığı varsa sütle alakası olmuyor ayrıca bebek güzel beslensede sarılık artıyor