Sevgilimmmmmmm Merhaba, bebegim su an 10gunluk biz de 4.gununde ayni seyi yasadik degeri 17ydi yatis verdiler bir gece hastanede kaldik yanindaydim ben de sutumu sagip verdim ayrica bol bol emzirdim ve mama takviyesi yaptim. Ertesi gun 12 degerle taburcu olduk 2 gunde 1 kontrole cagirdilar en son dun makineyle baktiklarinda yuzu 11 boynu 6 cikti doktor artik normal seviyelerde bu sekilde beslemeye devam et dedi. Benim bebegim 37.haftasinda 35haftayla uyumlu olarak dogdu kucuk bir bebek doktorlar bana bu bile sebep olur dedi. İnsan cok uzuluyor ama vucuttaki bilrubini cis ve kakayla atiyorlarmis ne kadar cok beslenme o kadar cis ve kaka beslemekten korkmayin bol bol emzirin degerleri zamanla dusecektir insallah cok gecmis olsun