inci_tanesi çok aşırı usluydu benim oğlum doğdu doğalı yani ağlmazdı resmen yüzüne bakardın göz yaşları dolmuş sessiz ağlardı 2,5yaşında ana okuluna gitti mesela bir çocuk ıssırmış kolundan böyle köpek ıssırmış gibi o zmn kış mevsimiydi bende hep içlik giydiriridim ve haftada bir banyo yaptırırken yada kirlendiği zaman değiştirirdim onu bi açtım banyo yaptıracağım sırada omzunda diş izleri soluğu müdürün yanında aldım donra öğretmeni dedi oğlunuz çok sessiz bu durumdan şüpheleniyoruz diye bu şekilde hikayemiz başladı konuşamıyordu 😢tek tük kelimeleri vardı sonra birden donuklaştı söylediklerinide söylemez oldu çok kişi nazardan dedi çok güzel bir bebekti halen öyle🥰4250 doğmuştu hemşireler falan görmeye geliyordu boyu 54 cm idi ve çok güzeldi şuan 14 yaşında olacak ağustosta inşaAllah halen evimizin bebeği ama çok şükür konuşuyor anlıyor tek başına evde bırakamayız veya biryere gönderemeyiz elhamdülillah çok üzüldüm yıprandım ama Allah a tevvekkül ile o buhramlardan çıktım🤍doktorlar kesinlikle bilemedi her kontrolü çok güzeldi yani çok sağlıklıydı bir anda oluyor adeta o cıvıl cıvıl bakan gözleri donuklaşıyor Allah sizlere hayırlı sağlıklı evlatlar versin düşmanıma dahi rabbim evladı ile sınav vermesin 🤲🏻🤍