@Srp37 eskiden 3 yaş olarak bilinirdi şuanda çocuklarda 10 aylıktan sonra otizm teşhisi koyulabiliyor eğer doktorunuzu bulursanız her doktor anlamıyor ve maalesef artık aylık bebeklere telefon TV izlettiriliyor durmuyor diye 3 aylık çocuk ne anlasın diyoruz ama odaklanarak nasıl izliyor bugün kimi doktor 40 günlük bebeğin kafasını tutup tutmadigina bakiyor 2 aylık bebek dönmeye başlıyor yani herşey o kadar çok degistiki otizmin de belirtileri başlıyor erken aylarda bu çok nadir doktor tarafından teşhis edilebiliyor erken teşhis etmek 3 yaştan önce edilen teşhisten daha iyi daha erken başlıyor tedaviye ve daha olumlu sonuçlar alıyorlar çok hiperaktivite oldukları icin o yüzden çok iyi doktor araştırıp özellikle de bu iş uzerine uzman olmuş olması gerekiyor öyle olursa 3 yaştan önce tanı koyulup hemen başlanıyor tedaviye