Atyonlugra MDerin29 yaaaa hayirli olsunnn gozunuz aydin olsun insaallah bizede hayirlisiyla nasip olur ben gittim almadilar test sınırlıymıs sevk lazimmis gibi seyler dediler kadin doguma gitmelisin soyledi acildeki doktor
Cankus2 MDerin29 Hayırla güzel sonuçlansin İnşallah İlişkiden kaç gün sonra test yaptınız Ne diyerek kan veriyorsunuz
MDerin29 Cankus2 vallah brn yumurtlama zamanı iki günde bir hep birlikte oldum o yüzden ne zaman tuttu hiç bilmiyorum bir önceki gebeliğimde yine 5 gün kala test yapmıştım silik çıkmıştı bu seferde dayanamadım yaptım
Gulserennnnnn Atyonlugra canım benim teste bu kadar bile beli değildi 2 tane yaptım ikiside sonra kan verdim adetime 3 gün kala 1 aylık hamile olduğumu öğrenmiştim şükür şimdi 27 hafta olduk 🧿❤️
Atyonlugra Gulserennnnnn allah saglikla kucagina almak nasip etsin insaallahhh bizede hayirlisiyla nasip etsin
MDerin29 Atyonlugra teşekkür ederim ☺️ vallah ben normal devlet hastanesinin acilinden girdim kan vermek istiyorum diye doktorada gebelik için dedim
Tazeanne2016 Yakınlarda bir özel hastane veya tıp merkezi varsa sadece gebelik için kan vereceğim derseniz 200 lira civarında ücret alıyorlardı sorabilirsiniz 2 saate de sonuç çıkıyor , yarın babalar günü güzel bir sürpriz olsun 🌸🌸
Atyonlugra Evet guzel olurdu fakat bulundugum ilcede ozel hastane yok sadece birtane kadin dogum var develt hastanesinde
Atyonlugra Peri_1 yaaa hayirli olsunnn Rabbim saglicakla kucaginiza almayi nasip etsin insaallah bizede hayirlisiyla nasip etsin 🤲🤲