Atyonlugra Cok heycanliyim 4 bucuk yildir bekliyorum esimin dogum gunune supriz yapmak istiyrdum ama iki gun once yok gbiydi dedim durayim bugun yaptim dayanamadim kan versemmi 🥺
MDerin29 Atyonlugra ben ilk öğrendiğimde böyle silikti adetimede 5 gün vardı hemen kan vermiştin o gün 36 ile öğrenmiştim yani varsa bugün mutlaka çıkar ☺️ dünyaya getirmek nasip olmadı maalesef ama bugün tekrar test yaptım silik çıktı birazdan kan vermeye gideceğim
Atyonlugra MDerin29 yaaa insaallah vardir Rabbim isteyen herkese hayirlisiyla nasip etsin bende gidip verecegm insaallah bakalm haber verirsnz sizde
Cankus2 MDerin29 Hayırla güzel sonuçlansin İnşallah İlişkiden kaç gün sonra test yaptınız Ne diyerek kan veriyorsunuz
ho26- Atyonlugra hayırlı olsun canım daha yeni olduğu için silik çıkmıştır bende de öyle olmuştu kan testi vermelisin
Lovebaby27 Atyonlugra var bence hemen kan ver canım hayırlı olsun Allahım bizlerede nasip etsin 🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️