Rsrs 36+1 de nst de 3 dk da 1 100ü gördüm ben ahahaha. Erken doğum riski olduğu için bi aydır nidicard kullanıyordum ona rağmen bir de. Bi hafta daha kullan daha erken dedi doktor. 37 de kontrolüm var heralde dogururum artık