Kızlar bugün doktordaydım. Aslında bir doğum belirtisi çıkmadı muayenede alttanda bakıldı açılma vs yok dendi. Sonra nst girdim 2 kere 50 yi gördü. Akşamdan beride hiç geçmeyen ara ara şiddetlenen bir kasık ağrım var. Akşam birde bacaklarım ağrımıştı düzensiz kasılmalarım vardı. Geceden beri kasılma yok ama sancı devam ediyo. Endişelenmeli miyim yani anlamadım beniş hareketli bu arada