Kevsssim bende 22 gun önce sezeryan doğum yapmıstım canım doktoruma korse aldım kopçalı kullansam olur mu dedım zararı da yok faydası da dedı ama suan dikiş atılan bölgemi sıkarsa diye bekleyıp yara yerım ameliyat bolgesı iyileşip kaynayınca takıcam. Çok hafıf sezeryan göbeği kaldı zaten üşütünce ayagımı yada stres yapınca şişiyor korse ile toparlarım ama iyileşince