r_deniz Bebisimvebenn olursa banada sürpriz olur sevinirim beklemiyordum doğrusu her şey gönlünce olsun hayırlısı
ikimelekannesi___ Bebisimvebenn valla olmuyordu asla çok güzeldi herkes birbirine karşı fazla anlayışlı ve iyi niyetliydi önceleri böyle çok büyük bişey olursa falan linç yerlerdi şimdi en ufak şeyde olay oluyor herkes bir tuhaf