mardine474 Bebisimvebenn bende varım oglumu dogurdum sonra lohusa kafası ıle silmıstım hesabı artık hamıleleık ıle ılgılı bısey duymak istemiyorumdum😅😅
Bebisimvebenn mardine474 hele yazin sıcağında hiç cekilmiyo lohusa depresyonunu niye ağır yaşıyoruz acaba 😀
r_deniz Bebisimvebenn oğlum 2016 doğumlu 22 yada 23 yıllarında çıktım buradan şimdi tekrar bi hamilelik şüphesiyle girdim🫠
Bebisimvebenn r_deniz hosgeldinn ben gizli gizli dolanıyorum buralarda bı ara bende de şüpheler oluyodu kaç kere test yapıyodum bisey cikmiyodu korkuyorum 2. çocuğum olucak diye
Bebisimvebenn demirrleydi_ kaynana postlarini okuyunca kekse benimde kaynanam azcik böyle olsa da kaos çıksa diyorum da ne arar ne sorar ne karışır azcik kaynanalik yapsın istiyorum yok 😂
demirrleydi_ Bebisimvebenn yok canım öylede olmuyor ya kaynana başa bela benimki saman altından su yürüten cinsten 😂
r_deniz Bebisimvebenn olursa banada sürpriz olur sevinirim beklemiyordum doğrusu her şey gönlünce olsun hayırlısı
ikimelekannesi___ Bebisimvebenn valla olmuyordu asla çok güzeldi herkes birbirine karşı fazla anlayışlı ve iyi niyetliydi önceleri böyle çok büyük bişey olursa falan linç yerlerdi şimdi en ufak şeyde olay oluyor herkes bir tuhaf
Selim_Alparslan Bebisimvebenn 2018 de oglum için üyelik açmıştım ama doğumdan sonra silmiştim 😵💫 şimdi ikinci oğluma hamileyim büyük ihtimalle tekrar silerim doğumdan sonra. 🙄 3. Düşünürsem gelirim😅