Fnur6435 Kahverengihisler evde test yapmış miydiniz 5 gün varken? Benim de yarın 4 gün olacak yapsam mı ki diyorum varsa çıkar mı ki
betulraimi G_h1 ben ilk kanımı verdiğimde 63 ile öğrendim 2 gün sonra 204 +2 680 civarı+4 1957 şimdi ki gebeliğimde 382 1 hafta sonra yine verdim kan 6643 çıktı
G_h1 Gulserennnnnn kendi doktoruma zaten dün muayne olmuştum bugun kan istemişti başka hastanede kan verdim sonucu kendisine attım 24 haziran gel kalp atışını duyalım dedi
Rabiss006 G_h1 benımde 2 yıldan sonra tüp bebek sonrası doğal oldu 2 ay bekleme süresi vardı o arada çok şükür ama ben opudan geciktim diye 10 gun hic test yapmadım kan verdım sonra 13700 cıktı değerim . Sizinde cok güzel yukselecektir eminim kaderdaşmısız ❤️
G_h1 Rabiss006 aynen öyle çok şükür ikinci denememiz olmadan hamile kaldık sırada kalp atışı kaldı o anı görmek çok istiyorum 🩷🙏🏻
G_h1 Ecem_P evet kan verdim 113 çıktı doktorum özel muayne yeri oldugu için testleri başka hastanede de yapıp kendisine atıyorum o da 24 haziran da kalp atışı için çagırdı