MadameTussauds ppmerlina Var kiz olmamiiiiiii Agustosta gelecez insallah ucakla önce Memeleketim Gayseri sonra Esimin Memleketi Hatay sonra yine Gayseri 😍
MadameTussauds ppmerlina Sarmayi salcasiz yapan var bacim düsünebiliyor musun tarcinli kus üzümlü falan ayy 🥲🥲 Yoksa sende mi öyle yapiyorsun yapmaaa 😂😂
3_bebelianne MadameTussauds bizde salçalı olur kayınvalidemler salçasız yapar sen nerelisin madame 😃😃merak ettim
ppmerlina MadameTussauds yok kızz ben genel anlamda her yemeği salçalı severim sarmayı da bol salçalı bol ekşili bol yeşillikli soğanlı severim
ppmerlina 3_bebelianne kayınvaliden nereliii yüksek ihtimalle egeli çünkü egede genelde salçasız olurr
MadameTussauds ppmerlina Hatay yanar evet zebellahhh gibi yanacaz 😂😂 Neyseki deniz varda azcik serinleriz diye düsünüyorum 😄
MadameTussauds ppmerlina Iste benim bacim beee bir kere daha sevdim seni bak 😍😂😂 bende öyle severimmm oyyy eksi eksi nar eksili falan oyyy anama söyleyemde yapsin 😂
Herseydenbiktim ppmerlina Sabah akşam yesem sıkılmam ay biz bide sos yapıyoruz üstüne salça sarımsak yağ biraz su biraz nane kimyon tavuk knorr ısıt ocakta sonra sarmanin üzerine dök suyu azalınca öyle güzel oluyor ki canım çekti şimdi 😂😂
ppmerlina MadameTussauds benim koca tarafi mardinli ya hatay mardin çok uzak değil (az uzak fjdjd) doğu tarafları hep ekşili yapar
MadameTussauds ppmerlina Kesinnn ama sende egelisin sen salcali yapiyorsun vay anasini demek ki salcali yapan egelilerde varmis sen dünyada bir ilksin😂😂
3_bebelianne ppmerlina kayınvalidem marmaralı canım biz egeliyiz arnavutum ben 🤣😂salçasız yapmayız bizde asla genelde egede zeytinyağlı salçasız olur ama arnavutluğun etkisi sanırım🙈🙈
MadameTussauds ppmerlina Dogunun yemekleri efsane ya Hatayinda yemekleri mezeleri olay yanii benim üvey kaynanada eksili salcali yapar tarcin kus üzümü ne yaa sütlac mi yiyoruz be😂😂
Herseydenbiktim ppmerlina Yaptığında denee o sosu mükemmel bizim dogu tarafları yapar hepsi yapar mı bilmem ama resmen aserdim suan aaaaaa gidip su içmem lazım unutayım😂