Gamzee__ Allah razı olsun. Ocak ayında 1 aylık kızımı kaybettim. Sapasağlam demişlerdi meğer genetik rahatsızlığı varmış işte bir anda ortaya çıkıp ani ölüme sebep olan türden. Çok canımızı acıttı yaktı gitti bizi kuzum ailecek hala toparlanabilmiş değiliz. Ama vardır rabbimin bir bildiği ne diyim. Benimde sınavım evlatlarımmış elden bişey gelmiyor maalesef allahım geride kalanlara sağlık versin