mrp2023 Gamzee__ sayısı önemli 3.güne giderken azalma yaşanırsa bu yumurta kalitesinden kaynaklı, 5.güne giderken sayıda azalma olursa spermden kaynaklı ben 2 kez tüp bebek yaptırdım sırf embriyolarım 5.güne çok az gidebiliyor diye
Alone HavvaM0806_ genetik taşıyıcı rahatsızlığımız varmış eşim ve bende. Normal yolla kesinlikle hamile kalmamam gerekiyormuş (bir sürü kayıptan sonra söylediler). Böyle durumda devletin karşıladığını da duydum. Ama henüz erken olduğu için bir araştırmaya girmedim. Olur da ücretli yaptırırsak tahmini kaça mal oluyor öğrenmek istedim
HavvaM0806_ Alone her hastanın tedavi şekli farklı oluyor bize 350 bine mal oldu bütün tedavi süreci örneğin ben 2.yumurta toplama döneminde 2 tur ilaç kullanmak zorunda kaldım buda maliyeti arttiriyo ve pgt işlemi dolar üzerinden fiyatlandırma oluyor
Alone Gamzee__ genetik taramalı yapılmak zorunda bana. Genetik rahatsızlığımız varmış. Hamile kalıyorum doğuruyorum ama ölüyor çocuklarım. Maddi ve manevi yönden hazır olduğum zaman gideceğim bende inşallah teşekkürler cevabınız için
Gamzee__ Alone rica ederim . Sizinde kayıplarınız olmuş başınız sağ olsun . Allah yine sağlıklı evlatlar nasip eder inşallah
Alone Kukoss hayır değil. Genetik metabolik bir dna hasarı. Yabancı bir ismi var. Tedavi edilemeyecek hastalıkla doğuyor çocuklarım ve birkaç ay içinde ölüyor. (Sadece yüzde 25 ihtimalle yaşıyormuş o da taşıyıcı olarak dünyaya gelirse sadece bizim gibi işte)
Alone Kukoss bizde hem eşim hem ben aynı hastalığın taşıyıcısıymışız. Son evladım ikimizin hastalıklı genini de almış ve 1 aylıkken birden vefat etti. Rabbim evlat acısı göstermesin kimseye
HavvaM0806_ Gamzee__ benim ilk kızım genetik rahatsızlığı vardı özel gereksinimli bir cocuktu 1.5 yıl önce 9.5 yaşında kaybettik 2.cocuk için tüp bebek önerdiler bizde Abcc8 mutasyonu vardı yani şeker düşüklüğü hastalığı vardı genetik o yüzden
HavvaM0806_ Gamzee__ sadece yumurta toplama ücreti verdik opu yani tabi ilaclar vs tekrar kullandığın için alıyorsun ama ödeme sadece opu işlemini aldılar
Gamzee__ HavvaM0806_ evet gercekten cok maliyetli embriyolar genetikten sağlıklı gelir inşallah gelmezse tekrar tedavi sürecine giremicez maliyet yüzünden
HavvaM0806_ Gamzee__ çok yıpratıcı bir süreç gerçekten hem maddi hem manevi bende tekrar baslayamazdim bu bebeğim tutunmasaydi
Gamzee__ HavvaM0806_ merhaba tekrardan . Bana dua etmiştiniz embriyolardan biri sağlıklı geldi sizinle paylaşmak istedim 🌸🌸
291020 Kukoss canim geçmiş olsun genetik incelemeye neden gönderdiniz uyuşmazlık falan mı var eşinle.bu arada bende ilk bebeğim genetik send. Kaybettim bizede inceleme yapıldı bnde kan piht cikti