Bende dün yaptırdım 4 kere kan aldılar toplamda ilk saatin sınırı 180 miş galiba o 180 çıktı ama o kadar midem bulandı ki tansiyonum da çıkmış.İkinci saat 165 çıktı üçüncü daha düşük çıktı ama kaç bilmiyorum doktor onlara gayet iyi dedi ama 180 sınır dedi şeker var diyemeyiz iki değerin üst yada sınır olması gerekiyor senin tek dedi ama yine de önlem alalım dedi. Bu arada doktorum hem prof hemde perinotoloji uzmanı