defnekusum 1 saat önce falan kafamın tık tık atmasıyla hastaneye gittim tansiyonuma baktırayım diye ona baktırmışken şekere de baktırdm 150 çıktı hemşire tokluk şekeri 200 e kadar normal dedi ama bana yüksek geldi normal mi 7 aylık hamileyim bu arada
etuerk defnekusum bende gebelik şekeri var her gün ölçüm yapıyorum açlık 95 tokluk 1 saat sonra 140 o geçmeyecek şekilde olacak sizin biraz üstte çıkmış ama o gün yediklerinizle alakalıda olabilir biraz şekeri karbonhidratı kesin düzelir
Haniff etuerk ben hamileliğimin başındayım açlık şekerim 97 çıktı doktor dahiliyeye yönlendirdi bendede mi var acaba gebelik şekeri aç kalınca başım dönüyor kafamı kaldıramıyorum gebelik şekerinin böyle etkileri var mı ?
Seelinimo Fazla. Benimde 159 çıktı gebelik şekerim var yani. Endokrinolojiye mutlaka git şakaya gelmez.
defnekusum Nur124 Dün kontrolüm vardı söyledim şeker yükleme de bir şey çıkmadıysa endişe etmene gerek yok dedi